Gräsklippning säsongsavslutning

Idag var jag och klippte gräs vid Elsas hus i Färjestad. Det var antagligen sista gången i år. Nu är det så kallt så det växer väl inte så mycket mer. Jag fick kratta lite löv innan jag klippte. Mitt i klippningen så tog bensinen slut och det var slut i dunken så jag fick sticka iväg och fylla på. Det var skönt ute och soligt så det var perfekt att köra gräsklippare idag.

image32
Gräsklipparen ser nästan ut som den här.

Det blev pizza efter Astrids dagis. Alldeles för gott.

Sen var det repa kl 17.00 inför RAMP den 18 oktober. Det gick lika bra som senast och vi hade kul men jag stressade på repet lite för att vara hemma vid 18.30. Carola skulle ner till stan och äta mat med kompisgänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0