Söndag söndag

En väldigt lugn söndag. Jag vaknade ganska sent idag. Carola ville åka och träna tidigt på dagen men jag övertalade henne att hänga med på en promenad istället. Astrid var lite trött och hade antydan till snuva så vi funderade på om hon var på väg att bli sjuk.

Men vi tog en promenad och gick sen och handlade. När Astrid vaknade hemma igen ville hon absolut kolla på Fem myror. Carola sa att hon redan kollat på TV i över en timme på förmiddagen. Astrid fick ett videoband med Fem myror av Lennart K i Kaggens igår så det fick hon se på när Carola åkte och tränade.

När Carola kommit hem från träningen så kom vår otroligt snälla granne och gav oss en massa böcker. En hel del deckare mm. Vi fick också hemodlade tomater + potatis. Vi äter alldeles för lite potatis här hemma tycker jag så det var perfekt.

Jag fick en del skolarbete gjort och Carola badade Astrid. Astrid var väldigt pigg och verkar inte alls sjuk. När Astrid somnat (efter framåt-bakåt dans mm) kollade vi faktiskt lite på TV för en gångs skull. Jag slötittade lite nyfiket på en ny TV-såpa som heter Andra Avenyn och det var ganska dåligt precis som jag anat. Men då vet man ju vad man inte behöver se.

Imorgon ska jag göra ett försök att få iväg ett bidrag till melodifestivalen. Vi får se hur det går med det. Annars blir det en melodifestival året efter också! Eller hur?

Kommentarer
Postat av: tbs

Hoppas att grönsakerna kommer väl till pass och tack för alla böcker.
TBS

2007-09-24 @ 22:02:27
Postat av: Robert

Det var väldigt fin potatis vi fick. Tack själv. Egentligen borde man passa på att ta en tur och plocka ihop lite själv.

2007-09-26 @ 01:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0