Blogga igen

Jo det är väl dags för ett nytt inlägg nu kanske... Jag har varit väldigt dålig på att skriva blogg ett tag.
Det har ju hänt en del sen jag skrev sist (det gör ju faktiskt det) så mina kommande inlägg här ska handla lite om vad jag gjort sen sist.

Precis just nu pluggar jag för en tenta. En kvarbliven A-kurs! Det är svårt med disciplinen och att kombinera familjelivet med studentlivet som vanligt. Men jag vill ju bli klar någon gång! Men det är svårt att sitta inne. Regnet är ändå en tröst!


Men man minns ju hur det var i maj!

Idag måste jag säga blev jag lite överraskad för jag fick faktiskt en lös förfrågan om att vara inhoppare (vikariera) i ett av Sveriges mest kända band! Men jag sa nej (kanske lite för snabbt) fast det skulle vara otroligt roligt. Det passar absolut inte in i livet just nu (tror jag).

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Välkommen tillbaka till bloggvärlden...

Kram på er där uppe!!

2008-08-23 @ 09:15:24
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0