Fota med proffskamera

Jag har fått låna en digital systemkamera för att lära mig hur den fungerar. Det är roligt att fota med den. Bilderna blir en aning(!) bättre än min gamla kamera som egentligen aldrig gjort bra ifrån sig.

Här är en bild jag tagit med lånade kameran:



Man kan göra vilka inställningar som helst och alltså misslyckas med ett foto hur lätt som helst.
Jag testade lite olika bländartider med att fota bilar som åkte förbi när jag var ute och testade kameran.



Jag försökte följa bilen med kameran samtidigt som jag knäppte... Blev väl sådär.... Men jag ska göra nya försök. Jag har fått lov att låna kameran i en vecka så jag ska försöka lära mig behärska grunderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0