I skogen

Astrid fick ett paket med posten idag. I paketet var en bok; "I skogen".
Det är en ganska klurig bok, med bl a träd som får nog och tar semester och flyttar söderut.



Vi har säkert läst boken sex-sju gånger idag. Så den var uppskattad.
Det fanns ingen avsändare på paketet med boken, men som den Sherlock Holmes jag är har jag dragit ifrån 2 - 2 och listat ut vem det är som skickat paketet. Astrid sa när vi läste boken på kvällen att: "Anders är jättesnäll. Han klappade mig lite på huvet, såhär!".
Annars har Astrid varit ganska uppriven idag. Dom hade teater på dagis och Astrid hade blivit alldeles ifrån sig när två rollfigurer blev osams. (Hon berättade sen för Carola att hon blev ledsen när en pojke blev fråntagen en leksaksbil).

Jag har jobbat lite med en hemsida:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0