Vem vill ha

I helgen hälsade Anders på. Carola var borta på kalas på lördagen.

 Anders och jag har skrivit ett antal låtar ihop förut och det brukar alltid fungera väldigt lätt. Vi har samma idéer och inriktning och förstår direkt vad den andre pratar om.
 
Här är det snart läggdags för Astrid efter badet och kvällsgröten:


Astrid tyckte det var roligt med besök. Anders var en kul typ!

Anders har en låt på gång som heter "Venedig" tror jag. Skön känsla i den, så den verkar lovande.

På söndagen så sjöng Anders in en låt som jag skrivit som heter "Vem vill ha". Det är en låt med en lite underfundig text. Jag ska försöka jobba på lite så den blir klar någorlunda snart. Innan Anders for hem hann vi kolla lite smått på en annan "rockigare" låt som det förhoppningsvis ska bli sångpålägg av Anders på så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0