Stängt på dagis

Idag hade de stängt på Astrids dagis. Utbildningsdag. Jag hade inga kurser idag så Carola jobbade och jag var hemma med Astrid.

Efter frukost mjukstartade vi med lite Wii-tennis.

image5

Det var faktiskt Astrid själv som tjatade och jag tackade inte nej till lite tennis. Det är faktiskt kul (i lagom dos).
Det blev ju inte så långvarigt ändå för hon kom på att hon ville se Fem myror efter ett tag.

Carola säger att jag och Astrid är lika på det sättet. När vi fattar tycke för något så är det bara det som gäller. Allt annat får vänta.

Vi gick ut efter lunch och stojade lite i parkleken.
image10

image9
"Åka bil till Mormor", säger Astrid.

Sen tog vi en promenad med barnvagnen och mötte upp Carola efter jobbet. Astrid sov och vi gick hem och Carola fixade middag. Jag pluggade lite och tränade senare på kvällen. Sen blev det lite tv. Den hittills utmärkta svenska tv-serien "Upp till kamp". Bra musik av Mattias Bärjed. Bra skådisar också. Väldigt sevärt och rekommenderas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0