Träningstisdag

Jag jobbade vidare med låten idag. Jag jobbade mest med trum- och rytmdelen för att få till en bra grund. Bas och så spelade jag ju in igår. Jag lade körsång och stämsång och jobbade vidare med gitarr. Klockan rann iväg så jag insåg att jag inte hinner få iväg låten. Ja ja det blir en festival nästa år också!

Jag fick SMS om möte om mässan Staffan och jag gjort musik till så jag försökte få tag i Staffan utan resultat.
HSB ringde om parkeringsplatsen till andrabilen och det hade löst sig på bra vis. Killen som har hand om det är trevlig.

När jag hämtat Astrid så var det Fem myror som gällde. Hon tjatade så jag fick ge med mig till slut. Hon är tokig i det men jag tycker det blir lite väl nu. TV:n ska helst stå på jämt och det tror jag inte är bra.

Igår hade Gunnar och Anita med sig kålpudding hit när dom var här. Det tycker jag är supergott och med potatisen vi fick av grannarna häromdagen så var det riktigt kalas här hemma idag! Lingonsylt (egen) självklart!
Egentligen borde man ju åka till Ängebäck och plocka ihop lite potatis. Det var ju superfin potatis vi fick!

Jag hann inte träna igår så det blev en vända ner ikväll istället. Det blev inte så stenhård träning som det brukar utan jag tog det lugnt. Kände mig lite stel när jag suttit framför datorn och jobbat nästan hela dagen.

Staffan ringde senare på kvällen och ville ha panik hjälp med att få tag i musik till en revy som han lovat ordna musik till. Jag mejlade honom den när jag fixat den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0