Höger och vänster hjärna

Idag ordnade jag till och skickade jag en logga till ett reklamföretag på förmiddagen. Så det blev mycket mindre pluggande än jag planerat men jag får ta igen det imorgon.

Jag fixade hackkorv till middag när vi hämtat Astrid. Det är gott. Med rödbetor till. Men Astrid åt inte så mycket. Hon hade ätit bra mellanmål på dagis sa dom och då brukar hon vara lite svårflirtad med maten när vi kommer hem.

På kvällen var jag på introduktionen på en kurs på universitetet. Som lite kul sådär fick vi var och en göra ett test genom att fylla i en massa frågor i några papper. Beroende på svaren kan man tydligen utläsa vilken av ens hjärnhalvor som dominerar (om någon gör det). Jag hann inte färdigt så jag tog med papperen och fyllde i testet när jag kom hem och räknade ut svaret.

Robert domineras av:

(trumvirvel).............

Höger hjärnhalva! Ja enligt testet iallafall. Men jag vet inte. Jag är ganska skeptisk mot alla såna här test som ska tala om vem du egentligen är.

Jag såg att det finns liknande höger-vänster test på nätet. T ex här>>TEST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0